ניהול משרד במיקור חוץ מתמקד באספקת שירותי תמיכה וייעוץ, למגוון עסקים שרוצים להעסיק שירותי אדמיניסטרציה וניהול משרד באופן חיצוני, תוך יצירת סביבה יעילה ומתקדמת.
השירותים שתוכלו למצוא אצלנו כוללים מגוון רחב של פעולות ומשימות שמטרתן להקל על העסק, לחסוך במשאבים ולהקטין את העומס האדמיניסטרטיבי.
מה כוללים שירותי ניהול המשרד שלנו ?
מתן שירותי אדמיניסטרציה כגון – מענה טלפוני, שירות ושימור לקוחות, טיוב לידים, ניהול יומן ולו"ז, ניהול מיילים, הצעות מחיר : שליחה ומעקב, רכש, שירותי כ"א-גיוס והשמת עובדים, שירותי הנה"ח וגביה, נטוורקינג וייעוץ לעסקים.
מענה טלפוני מקצועי ללקוחות הוא שירות מרכזי בתחום השירותים לעסקים. צוות מיומן שיענה על שאלות הלקוחות ויעזור בנושאים שונים יכול להביא למגוון יתרונות ושיפורים בתחום השירות והתקשורת של העסק.
מענה טלפוני לעסקים מקנה לכם זמינות מתמידה, מקצר זמני המתנה ללקוחות ומפחית מעומס העבודה.
גם כשבעלי העסק לא פנויים לענות אישית. הלקוחות יכולים להשיג את העסק בכל עת ולקבל מענה מקצועי ואדיב לשאלותיהם מה שתורם לחוויית לקוח וחוויית שירות טובה יותר. באמצעות מענה טלפוני מקצועי, תוכלו לשדרג את הקשר עם הלקוחות ולהפעיל שירות איכותי וזמין.
*** מענה טלפוני חיצוני מהווה כלי חשוב שיכול לשפר את חוויית הלקוח
ולשדרג את פעולות התקשורת של העסק בצורה מקצועית ויעילה ***
שירות ושימור לקוחות – שירותי לקוחות במיקור חוץ כוללים גם שירות לגיוס לקוחות חדשים ושימור הלקוחות הקיימים.
פעילות זו כוללת מגוון שלבים, כגון בניית קשרים עם לקוחות, יצירת יחסים עסקיים, ייעוץ בנוגע לשיפור חוויית הלקוח, טיפול בתלונות ומעקב אחרי ביצועי השירות והמוצר.
שירות טיוב לידים : המפתח להצלחה במכירות (ליד-כאשר מישהו מגיב או מראה עניין במוצר או בשירות שלך)
מהו טיוב לידים ?
זהו התהליך שבו נבחנים, נבדקים ונבחרים הפניות / הלידים הפוטנציאליים ביותר להפוך ללקוחות לעסק שלך.
בשירות טיוב לידים אנו נזהה עבורכם את הפניות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להפוך ללקוחות. מה שיתרום להגדלת ההכנסות בעסק שלכם.
למה טיוב לידים חשוב ?
שירות טיוב לידים חשוב לכל עסק או תחום שרוצה לגדול או לקדם מכירות. קבלת לידים איכותיים יכולה לשפר משמעותית את כמות הלקוחות הפעילים המשתמשים במוצר או בשירות.
איך זה עובד ?
בתהליך טיוב הלידים, ע"י דיוק שאלות וצרכים נדאג להשאיר עבורך רק את הלידים הרלוונטיים לעסק שלך ונחסוך בזבוז זמן יקר על אלה שאינם מתאימים ואינם מוכנים לרכישה.
התמקדות בלידים איכותיים זה המפתח להגברת ההצלחה במכירות.
ואם אתם רוצים לדעת איך להשיג לידים – תוכלו לקבל מידע נוסף בעמוד "שיווק דיגיטלי"
ניהול יומן ולוח זמנים הוא חלק חשוב מתוך הפעילות האדמיניסטרטיבית בעסק.
במסגרת ניהול משרד במיקור חוץ, ניתן לנהל את היומן שלך, לתאם פגישות עם לקוחות, ספקים ומקבלי החלטות ולהזמין שירותים לפי צורך.
ניעזר בהתראות ותזכורות לפעילויות מסוימות ובכלים דיגיטליים ותוכנות מתקדמות המקלות על יצירת לוח זמנים, ניהול יומן וקביעת תאריכים לפגישות ואירועים שונים.
ניהול המייל – שירותי משרד במיקור חוץ מספקים שירותי ניהול מיילים הכוללים סינון, מיון ותגובה להודעות.
זהו אמצעי חשוב ויעיל לתקשורת ולתחזוקת הקשרים עם לקוחות ושותפים.
הצעות מחיר – שליחה ומעקב נשלח או נקבל עבורכם הצעות מחיר ונוודא שתקבלו את הטוב ביותר !
השירות כולל שליחה ומעקב אחרי הצעות מחיר וקבלת הצעות מספקים.
במסגרת השירות, אנו נטפל בכל הליך קבלת / שליחת ההצעות, צוות מקצועי ומנוסה יטפל בכל פרט כדי להבטיח תוצאות מיטביות. המטרה היא להבטיח לך את סגירת העסקה, או את קבלת ההצעה הטובה ביותר.
תהליכי השליחה והמעקב יתבצעו במקום, חוסכים לך זמן יקר שאתה יכול להקדיש לעסק שלך.
כעסק ששולח הצעות מחיר ללקוחות ומבצע מעקב, אנו יכולים להבטיח לך תהליך חלק ויעיל ביותר.
ניהול מערכות רכש: טיפול בתהליכי רכש, גיוס ספקים, ובניית קשרים עם ספקים.
חברתנו עובדת עם ספקים בארץ ובחו"ל ברמה הגבוהה ביותר ודואגת לבצע עבורכם רכש חכם ויעיל תוך מתן שירות אישי ומהיר.
ייעוץ לעסקים, שירותי השמה ומשאבי אנוש
בעסקים הדינמיים והתחרותיים שבהם אנו פועלים, הניהול האסטרטגי של משאבי אנוש הוא חלק מרכזי ובלתי נפרד בכל עסק.
כדי לגייס עובדים מתאימים יש להשקיע זמן וכסף. אנחנו מציעים ניהול אסטרטגי של משאבי אנוש, גיוס עובדים והשמה מקצועית במינימום זמן, במקצועיות מקסימלית ויחס אישי,
אנו מתמחים בייעוץ והדרכה לעסקים בתחום הגיוס והמשאבים האנושיים.
הנה"ח וגביה
שירות זה כולל את ניהול מסמכי העסק, מעקב וקבלת הזמנות מלקוחות ומספקים.
קליטת מסמכים: קבלת וקליטת מסמכים בצורה אפקטיבית ובמהירות. סידור, סימון, מיון וארגון קבלות / חשבוניות לפי קטגוריות וכללי סדר.
קבלת הזמנות: מעקב וקבלת הזמנות מלקוחות ומספקים, קליטת נתונים למערכת המסמכים שלך, ווידוא נכונות ודיוק המידע.
הכנת הנה"ח : הכנה ושליחה של חשבונות ללקוחות, ניהול הנתונים והמסמכים שלכם, כולל הכנת דוחות וחומרים לרו"ח, הפקת חשבוניות וגביה.
שירותי ניהול מסמכים וגביה יכולים לסייע בשיפור היציבות והיעילות של עסקים, ולהפוך את התהליכים האדמיניסטרטיביים לפשוטים ואוטומטיים יותר.
נטוורקינג :
אנחנו ב All-in מבינים שלכל עסק יש את כוחו הייחודי והיכולת לצמוח ומאמינים בכח שיתופי.
יצירת קשרים והזדמנויות לפגישות ע"י ארועים, כנסים, פגישות עסקיות וכדומה.
בניית רשתות עסקיות: עזרה בהקמת קשרים ורשתות עסקיות עם ספקים ושותפים אפשריים.